Meie suurim toetaja:

Külalisteraamat
Varasemad ekspeditsioonid
Lingid
Hea külastaja! Kui Sinagi soovid ekspeditsioonile õla alla panna - meid toetada, oleme Sulle ääretult tänulikud!

Meie arve:

Mägiekspeditsioonide Klubi MTÜ

a/a 10 0020 3745 6000 Eesti Ühispank

Reisikiri 05.04.03

Raske teekond ABCst BCsse

Peale kolmandat ABC-s veedetud ööd hakkasime tagasi baaslaagrisse “koperdama”.

Ilm oli jätkuvalt tuisune, nähtavus vilets ja tõusurada täis tuisanud ning seda polnud enam eriti näha. Päeval oli ca 10 kraadi külma ja alt orust puhus tugev tuisk 10- 15m/s meile otse näkku. Reinul hakkasid käed nii külmetama, et ta pöördus ABC- sse tagasi, et võtta kaasa soojemad tõusukindad.

Vahelaagri juures läks ilm paremaks, tegime kakaod ja kompotti, puhkasime peale 4,5-tunnist käiku. Kaks telki, mille olime tulles vahelaagrisse püstitanud, oli tuisk vastu maad surunud. Panime telgid uuesti püsti ja jätkasime teed baaslaagrisse.

Boriss otsustas vahelaagrisse ööbima jääda. Allamäge liikumine on sedavõrd kergem, et kella üheksaks õhtul olime ühe päevaga baaslaagris tagasi. Laskusime ühe päevaga 1200m, läbides 23 km.

Tehnilist raskust kahe laagri vahelisel rajal pole, raskusi tekitab vaid tuisune ja külm ilm ning esialgu harjumatult suur kõrgus. Leedulane Saulius tundub meist hetkel kõige paremas vormis olevat. Õhtul tõusis taas tugev tuul. Baaslaagris ootas meid meie ekspeditsiooni kokkade brigaad, kes valmistasid meile tugeva õhtusöögi.

Raivo

« Tagasi reisikirjade juurde

meklubi@hot.ee

© 2003 Mägiekspeditsioonide Klubi MTÜ Raekoja plats 18, 10146 Tallinn a/a 10 0020 3745 6000